Selånger Marknad

Jahapp då var det över för denna gång...
Ungefär samma som tidigare år tyckte jag. Trångt, varmt och massor av "oetisk" mat...

Jag köpte dock en majskolv med carlshamns mjölkfria smör.. Hoppas det kommer något roligare till nästa gång. Typ en vegansk foodtruck eller liknande... Såg att några sålde strumpor gjorda i bambu. De strumpor jag har i bambu har dock blivit noppiga efter två användningar, inte så kul men de har ändå hållt ganska bra.
Det jag saknar är mer ekologiska saker...
 
Det andra jag köpte var en nyckelkopia hem, med motiv för 85kr och thai-massage för 250kr.
Första gången för mig, och ont gjorde det. Men det var skönt efteråt. Prova! Bättre än bindvävsmassage!
 
Blir nog en sväng ner till marknaden i Hudik också, det är ju typ samma saker, men ändå inte.
 
Tips på bra matställen i Hudik?
Event | |
Upp