Nu är jag less

Jag är less, på det mesta just nu.
Det enda som verkar gå min väg är min purjolök. Har i somras provat att få sista biten av en purjolök att leva igen. Men det har inte gått speciellt bra. De har bara börjat ruttna och lukta illa,
Men nu verkar det börja ta sig. Mår kanske bättre i lite svalare torrare klimat?
 
 

Hoppas ni har haft det trevligt.
Själv har jag kallsvettats av smärta, magen har ballat ur och varit sängliggande.
Har med glädje missat dokumentären med den "äkta" ferdinand och alla dessa deprimerande filmer som man sett om och om igen....
 
 
Höjdpunkten idag är då de hemgjorda vårrullarna som jag har fått av min vän T. De är jättegoda. Hittade lite gammalt ris i kylen. Det blev dagens hitills enda måltid.
Vi får se om magen straffar mig ännu en gång om några timmar.
 
 
Allmänt | |
Upp