På plats i Umeå!

Idag ankom jag till Umeå station. Efter det har vi på djurens rätt roat oss med att förbereda inför vegovision!  Jag har bland annat häftad upp affischer, delat ut flygblad, skrivit ut recept mm och iordningställt lokalen mässan ska vara i.
 
Till lunch åt jag och J på Rost, en vegansk mjukosttalrick med hummus.
 
 
Till middag blev det ett besök på kinarestaurangen Euroasia. Stekta grönsaker med tofu. Nästan hela DR gänget gick dit. 
 
Kvällsmaten består just nu av Rio (dricka från Njurunda) och lättsaltade skruvar. På bilden syns även sängen jag ska sova i nu. Vi ses kanske imorgon!!! 
 
 
Och jo, måste berätta detta bara. Idag har jag träffat 2st som har bott gåavstånd från där jag bor,  dvs, vi har bott så nära varandra och ändå inte vetat om det, att vi alla har ett intresse av djur!
Skoj!! 
* ÄTA VEGANSKT PÅ ANDRA ORTER | |
#1 - - Ann-Eli:

De där skruvarna är skitgoda, men aningen för salta...

Svar: Coops skruvar är de bästa :-)
Happy

Upp