Restaurang Kanel

!!!!!!!!!!!!  UPPDATERAD 10/8 2015 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna restaurang har lagt ner! Om jag minns rätt kommer Tandoorihouse att öppna i samma lokal nu i september. Tandoorihouse har haft veganskt tidigare, så det kanske kommer vara det igen
 
 
Igår var jag och min partner på restaurang Kanel i Sundsvall.
 
Jättegod mat! Mums! Gott att få äta något annat än standardutbudet som brukar finnas på andra ställen! (dvs sallad och smörgås)
 
Jag åt en egyptisk linssoppa, friterade kronärtskockor med auberginröra, linssallad och marocansk coscosgryta. Till maten fick man ett naanbröd. Nomnom!
 
Till efterrätt fick jag en jättegod sorbé med mangosås, finns inte med på menyn men det var inga svårigheter att fixa!
Min partner åt också från den vegetariska menyn (kommer inte ihåg vad) och en jordgubbspannacotta.
Underbart gott tyckte vi båda.
Snabb servering!
 
Rekomenderas!!!
 
 
 
 
 
Tidigare inlägg om Kanel
* ÄTA I SUNDSVALL | |
Upp