Äntligen ledig!

God Fortsättning!
 
Nu har jag jobbat klart! Om jag fick bestämma. Nu börjar kroppen säga ifrån att det är dags att vila!
 
I höstas hade jag ett tag problem med korsryggen, såpass att det var svårt att röra sig överhuvudtaget.. Nu har det börjat med en smygande smärta i ljumskarna ett tag, gör ont när jag står osv men känns inte när benen är böjda, och idag börjar det kännas i ryggen igen.. SUCK! Har fått massage en gång i veckan och nu sist så började det se riktigt bra ut.. Men nää..
Räcker det inte att halsen har gjort ont, nyst tills blodet har börjat rinna, blåsor i munnen, tonsillit, infekterad lilltå, blåsor på fossingarna och svullna onda tummar denna månad? Nääääääääää.......
Lägg till en fet finne mitt i pannan (!!) som det har vällt klägg ur som inte vill ge med sig. Plus alla de irriterande muskelryckningarna!
 
Är supernöjd med mitt tidigare inköp. TENS är underbart, tillsammans med värme är det ännu mer underbart!
 
Förra veckan gjordes ett besök på Himlabadets relaxavdelning... *gaaah* det var underbart! hann relaxa 2 timmar efter jobbet.. Höll på att somna i bastun. Måste försöka basta å sånt mer, det är så himla skönt! På mitt förra jobb fanns det både gym, bastu, massagefotölj och en mjuk säng. På nuvarande jobb finns det dusch och en stenhård säng, brevid ett fönster som drar kallt...
 
Har fått en bok som heter "Supermat - Läkande mat från naturens hjärta" av John Opsahl av min partner, hade tänkt prova att läsa den ikväll.. Kosten har verkligen varit hemsk senaste månaden... Soyghurt, mjukt bröd (utan pålägg), knäckebröd med ketchup på, potatis med sås, nudlar och dadlar den senaste månaden.. någon frukt har slunkit ner men inte något varierat inte... Måste bättras på...
 
gnäll gnäll gnäll..
 
Det som är bra trots att jag varit frånvarande från internet nu i typ en månad är att det börjar bli fart på djurrättspartiet! Ska läsa på lite om vad de vill, men det är en väldigt rolig nyhet!
 
Och på Ica maxi har de börjat sälja snällkorv från A&A!!! YAAAAYYY!!!!
 
Önska mig lycka till, ska försöka mig på att få igång tvättmaskinen imorgon, den har sagt upp sig (igen), har tömt alla filter å sånt men går ändå inte att öppna luckan.
Allmänt | |
Upp