Ingenting går som man tänkt sig

 
I förrgår så hade jag planerat att åka till sjukgymnast, doktor, äta och sen lite småsaker. Vad blev det? Doktorn blev sjuk, höll på att krocka två gånger osv.
 
Idag skulle jag hinna med ditt å datt, men det har jag inte hunnit pga yttre faktorer. Det blir aldrig som jag planerat och det gör mig galen. Det är ALLTID nånting som kommer ivägen!! Alltid!!
 
Suck!!!!
 
Nä nu måste jag ta och skynda mig iväg för att hinna fixa mat å sånt innan jobbet börjar... OM jag kommer fram till birsta i tid så blir det nog en plocka själv sallad på coop... Behöver lite växtnäring!
 
Hade tänkt åka för andra gången denhär veckan och äta på Pipeline, denna vecka finns det både falafeltalrik med pasta och dryck för 50kr och en vegansk macka för 35kr
MEN NEJ JAG HINNER INTE!! GAAAAH!!!
 
 
Roliga bilder, Sundsvallstips, Övrigt | |
Upp