Kassler!

 
Nu har jag hittat det perfekta sättet att äta Seitanfoods kasslerblock på 1,5kg!
 
Som vanlig kassler! Jag som inte ens minns att jag ätit "riktig" kassler blev glatt överraskad över att en kasslerskiva, ost och färsk annanas i ugn kan smaka så gott. Min partner tycker att det ska göras fler gånger!
ett halvt kasslerblock blev för oss 4 portioner. Efter att ha sett hur mycket det är i de små förpackningarna skivad kassler så skulle jag inte köpa den mindre varianterna. Var gott att ha en "riktig" bit att äta på!
 
Till detta så serverades Ahlströmmers potatisgratäng med A&A´s Perfekt Pizza, färdig hackad sallad, en alkoholfri bira, ketchup och siracha!
Recept, Veganska produkter | |
#1 - - C.D:

Jag brukar skära de i små bitar & steka det med nån sås. Funkar också super bra.

Svar: Vad vill du provsmaka/äta på årsmötet?
Happy

#2 - - Anna:

I vilken butik kan man köpa sådan kassler?

Svar: Små förpackningar går nästan jämt att köpa på Hälsokraft i Sundsvall (storgatan tror jag det ligger på), och det går att specialbeställa den stora kasslern via dom. (det jag gjorde i december). Det går också att beställa från seitanfoods.nordicshops.com :-) i andra städer kanske det finns på fler platser. :-)
Happy

Upp