Börjat skolan igen

Nu är första veckan avklarad.. Det känns bara som... Vad har jag gett mig in på?
SUPERTIGHT schema! Har pluggat som en tok men ändå inte lärt mig något känns det som för att jag varit för stressad för att minnas vad jag nyss gjort.
 
Tog lite läspaus idag, har inte orkat läsa så mycket. Blev istället lite TVtittande. På SVT Forum. Det var Eskil Erlandsson VS Jens Holm. Fårgan var hur vi ska minska köttkonsumtionen. Eskil var som vanligt en besvikelse. Det var dock roande när han blev upprörd och inte ville svara på Jens frågor, han började då i frustration hamra handen i bordet.
 
Till frukost kollade jag på ännu ett bra SVT program. Om fåglar och hur de lär sig med mera. Superbra. Jag gillar faktiskt SVT även om det är mycket tråkigt där också.
Exempelvis kan man njuta av Full Patte och andra humorserier.
 
Allmänt | |
Upp