Svarade i strykjärnet

Ajajajaj det var klumpigt gjort, men ändå lite roligt ;)
Hittad på Nyheter24
 
 

32-årige Tomasz Paczkowski stod och strök kläder i sitt hem i polska Elbag när telefonen plötsligt ringde. Men i stället för att lyfta telefonen förde Paczkowski strykjärnet till örat vilket resulterade i svåra brännskador.

– Kvinnor håller alltid på och multitaskar, så jag ställde upp strykbordet, öppnade en öl och satte på en boxningsmatch på teve, säger han enligt brittiska Metro.

Tanken var att avlasta sin fru Lila som gör det mesta av hushållsarbetet. Men paret kanske bör hålla fast vid den något omoderna arbetsfördelningen i framtiden.

– Det började bra, men sedan blev jag så involverad i boxningen att jag glömde vad jag höll på med. Så när telefonen ringde lyfte jag strykjärnet av misstag och pressade det mot örat, säger han.

Men det slutade inte där. Med brinnande smärta rusade Tomasz ut i köket för att hämta kallt vatten – och sprang då rakt in i badrumsdörren.

– Det gav mig en blåtira. Smärtan var otrolig, säger Paczkowski till Metro.

Enligt läkarna kommer han att bli helt återställd från brännskadorna men Paczkowski insisterar ändå på att han slutat med hushållsarbete och multitasking – för alltid.

Allmänt | |
Upp