Att drömma om mat

Inatt drömde jag en konstig sak. Jag drömde att jag hade svårt att sova, granntanten stökade på som vanligt. Gick över till henne och frågade om vi skulle gå till Statoil. Vi traskade ner längs backen genom södermalm. Inne på macken fick jag se att de hade tagit in hela A&A´s sortiment. Även de allra senaste nyheterna som fetaosten med mera. Ni anar inte vilken lycka!! Lagom tills att vi var hemma igen blev det dags att kliva upp.. Gissa hur besviken jag var över att inte få hinna smaka alla dessa läckerheter!!
 
Dock så tröstade jag mig med lite veganska jordgubbsmashmallows.. Min påse är snart slut.. Börjar att bli less på dom...
 
BTW;
 
Nu på måndag den 15/9 så är det skaparverkstad i Granloholm. Jag ska lyckas göra en vegansk äppelkaka/paj. Ditt bästa recept/tips?? Någon som har äpplen att skänka??
Jag jobbar både ikväll och imorgon så  hinner nog inte åka och fixa äpplen via Pallafrukt.se :(
 
Mitt träd börjar bli fullt av gröna ekollon. Någon som vill palla dessa?
Allmänt | |
Upp