Senaste handlingen

Skulle handla toalettpapper, handtvål och glass.
 
Tänkte att jag kan ju prova att handla på LIDL i Sundsvall som omväxling.
Glömde att köpa det jag behövde och så fanns det inte någon glass heller så fick åka vidare. men hittade detta iallafall. Det som stör mig lite på LIDL är att det inte riktigt finns något bassortiment utan det är så varierande jämt, och det gillar jag ibland, men jag vill ändå veta att det finns glass (fanns små förpackningar av någon sorbet iofs) eller pesto eller något annat man planerat att äta.
 
 
 Domhär var goda men över 500kcal per 100gram.. Som att äta choklad... Man tror ju att det ska vara lite nyttigare när det är rotfrukter men nej... Lite för salta för min smak.
 
 
Denna sojamjölk har jag handlat tidigare och smakar helt OK!
 
 
Denna blev jag dock överraskad på! Äntligen något nyttigt och "färdigt"!
 
 
Detta har jag nog aldrig ätit tidigare. Ska bli spännande. Passar det till glass??
Veganska produkter | |
Upp