Senaste inköpet från Seitanfoods!

Jag ÄLSKAR att handla mat på nätet. Så fort jag fick julklapp i form av pengar så brände jag de direkt, och fick varorna 2dagar senare.
Det jag tycker är roligt på seitanfoods är att utbudet varierar, en kan köpa storpack och bra service. Även om en skriver mejl på natten kan en räkna med svar inom några timmar.
 
Det jag handlade var bland annat:
 

Denna var helt underbar!!!
OMG OMG OMG!
26kr
 
Denna var mumsig!
Smakar "klassisk" rismjölkschoklad med kaksmulsbitar.
26kr
 
 
2,5kg ost för 299kr
Jag gillar ost....
 
Spacebarkorvar chili.
Räddaren i nöden mot lilla hungern!
 
360gram 38kr
Inte provat ännu.
 
Parmesan 59kr / st
Jag tycker den är mumsig!
Gjorde sås med snabbmakaroner, havregrädde, krossade tomater, ketchup och riven parmesan.
Enkelt och gott.
Nyttigt?
Det struntar jag i!
 
**bild kommer**
Strimlad dönerkebab 1kg 180kr
Blir spännande att smaka!
 
*bonus*
Är en en duktig kund kan en få bonusar, som denna :)
Veganska produkter | |
Upp