Veganboxar

Allt fler väljer att köpa olika typer av boxar, allt från smink till hushållsrengöring.
Just nu finns det (vad jag vet (?) ) bara två stycken veganboxar.
 
Och de har liknande namn... Jobbigt. Veganbox.se och Veganboxen.se
 
 
Veganbox.se kostar 249kr per månad (2.988kr / år)
En box kostar 319kr / st
 
Veganboxen.se
Snacks 189kr per månad ( 2.286kr / år)
Lifestyle 249kr per månad (2.988kr per år)
 
Veganbox.se är bra på att berätta vad deras boxar innehåller. Kolla HÄR
 
Det negativa på veganboxen.se´s "tidigare boxar" är att en inte alltid kan se på sidorna vilken produkt det är och hur stora förpackningarna är.
Exempelvis så kan en tro att en chokladkaka är på 100gram men den är "bara" på 80gram. Många har dessutom "travel sizes" av deras chips osv.
 
Jag vet inte om det är värt det eller om det faktiskt är billigare att köpa dessa varor själv på nätet från seitanfoods, goodstore eller veganlife eller liknande... ?
 
Känns faktiskt så när jag kollar på bilderna har jag provat det mesta som är i dom redan, och säkert 50% kan jag handla (eller har kunnat handla) i Sundsvall.
 
Vad tycker du? Är du nöjd?
 
Bild lånad från Vegancuts
Veganska produkter | |
Upp