Kissed By Eco

Just nu är det påskrea på den veganska webshopen Kissedbyeco.se , 10% rabatt + fri frakt. Så passa på att fynda. Dessutom så behöver man inte beställa för någon viss summa. Vilket är skönt tycker jag!
 
 
Det jag numera använder kommer därifrån. Det är ingen ide att länka till produkten då det är ett varierande sortiment, så tar produkten slut så försvinner den tillfälligt från webshopen osv.
 
Schampo och balsamet tycker jag om. Det luktar jättegott. Men det är inte riktigt det jag söker då håret inte riktigt blir som jag vill ha det. Men mitt hår är väldigt kinkigt. Men jag tror att jag behöver gå upp i 300kronorsklassen i hårvård för att det ska bli resultatet jag eftersträvar. Men detta är dock i min åsikt mycket bättre än exempelvis urtekrams hårtvätt då de är för starka för mig.
 
Red raspberry shampoo
Desert Essence
119kr
 
Red Raspberry conditioner
Desert Essence
119kr
 
 
Spring Fresh Deodorant
Desert Essence
95kr
Tycker denna produkt är helt okej.
Luktar gott, utan aluminium etc.
Mycket bättre än flera andra "vänliga" deo´s som jag tidigare provat.
 
 
Coconut bodywash
Dessert Essence 119kr
Denna är så underbar!
Huden blir mjuk och len.
Lukktar sååååå gott!
 
 
Sen så har jag köpt torrschamp från Batiste på Ica Maxi birsta för typ 50kr
Tänkte att det kunde ju vara bra för mitt hår.
Tycker både om och inte om.
Är hyfsat bra att kunna vänta till varannan, var tredje dagstvätt för håret då min hårbotten ofta klar.
Dock så tycker jag att det är väldigt mycket hårspray vs torrschampo, håret blir tovigt.
Ett plus för volymen. Sen när man tvättar håret blir det strääääääävt och känns nästan lite skadat?
 
Finns det något annat bättre torrschampo som också är veganskt? Till mörkt hår.
 
 
 
Hygien och Hushållsprodukter | |
Upp