Brev från socialstyrelsen med mera

Brevet från Socialstyrelsen damp ner i min brevlåda med MITT namn på. Urs dethär känns inte bra!
MEN DET VAR BRA! En bekräftelse att jag tagit ställning!
Har sedan många år tillbaka haft ett kort i plånboken som säger att jag vill donera, men nu finns det även i registren, det känns tryggt.
Jag vill ju att djurförsöken ska upphöra, och vad är då bättre än att ge sin kropp till forskning? :D
 
 
 
Är det någon som verkligen har missat allt rabalder om angorapäls och grisarna? Jo, min partner. Skratta eller gråta? Bra att jag finns då som kan upplysa om sådana saker.
På Insta såg jag att Djurrättsalliansen hade en manifestation i Stockholm där de höll en död gris och delade ut flyers. Hoppas fler reagerar!
 
BTW, någon som vet hur många A&A skinkor ica maxi kommer att ta in? Glömde att fråga när jag var där.
 
Allmänt | |
Upp