För ansiktet och kroppen

Handtvålen kostar 44kr och är väldigt dryg och mild. Tvättar också ansiktet med denna! Är väldigt torr men det är den bästa ansiktstvätt jag använt! Oljan kostar ca 100+kr men är väldigt dryg. använder på hela kroppen där jag är torr innan läggdags. Har provat massor med olika ansiktskrämer men ändå flagnat och kliat men med detta så slipper jag det! Neutral doft. Försvinner fort in i huden.
 
 
Urtekrams toner är underbar. Behöver inte säga mer. haha. kostar runt 40kr
Ansiktsservetterna har bara använts någon enstaka gång till sminkborttagning och det har fungerat bra. Från reine volitare, ganska dyra men används så sällan så det är det värt! Nedbrytningsbara och hela baletten.
Ekologiska bomullsrondeller och tops, kostade typ 20-25kr/st
 
Delon+ Body butter använder min partner (och jag med när jag bor där) och den är precis som en body butter ska vara! Krämig, luktar som godis, återfuktar bra och helt djurfri och ej djurtestad!
 
När solen tittar fram är det väldigt noga att ha ett bra solskydd! Denna är riktigt dryg! så tjock att man nästan får kämpa ut krämen på kroppen! Men det är bra! Ju tjockare lager, desto mer solskydd! Många tar för tunna lager och får då inte den solskyddsfaktor som produkten sägs ha!
Helt perfekt! Ekologisk, vegansk, vattenfast, för känslig hy, inte djurtestat etc, kan det bli bättre? :D
 
 
Allting är inköpt på ICA Maxi i Birsta utom solskyddet från Hälsokraft
 
Hygien och Hushållsprodukter | |
Upp