Uttråkad

Just nu händer ingenting förutom dåliga saker. Längtar tills helgen och hoppas att det inte händer ännu värre saker så att jag inte kan följa med på Kickoffen i uppsala.
 
Inte ens internet är kul. Så uttråkad är jag.
Har försökt kolla på How i met your mother, vänner, big bang theory etc etc. Det är ju hemskt. Hur kan man gilla sånt? Det gör mig bara deprimerad. SKA sådant vara kul?
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Apropå hemmavarande och tv-serier: Jag har varit sjuk i en vecka nu och har slukat serien "Switched at Birth". Så underbar!!!!! Två familjer som får varandras bebisar på sjukhuset utan att veta det och sedan upptäcker det 16år senare. Dessutom är en av dem döv och det tas upp väldigt mycket döv kultur och teckenspråk. Bästa serien jag sett på länge <3

Svar: Åh! Låter som något i min smak!!
Happy

#2 - - C.D:

Big Bang är ju toppen! Varför tycker du det är hemskt?

Svar: Stelt skådespeleri. Jag fattar inte vad de gör förutom att hänga?
Happy

Upp