Kistagallerian

** UPPDATERAT 14/1 2006**
HAR HÖRT ATT ZOCALO SKULLE HA FLYTTAT FRÅN KISTAGALLERIAN, MEN ZOCALO FINNS PÅ ANDRA STÄLLEN I STOCKHOLM!
 
 
 
I Kistagallerian (Stockholm) finns det flera ställen som man kan äta veganskt på, men nu senast valde jag dock det bästa stället!
Zócalo!
 
Valde en vegansk burrito med pulled jackfruit!
Första gången jag provade det och det var mums! Kan inte vänta på att tillaga det hemma!
Burriton innehöll ris, grönsaker, syltlök och kryddig sås. För mig som gillar stark mat är det perfekt! Lagomt stor portion för att bli mätt utan att behöva ha paltkoma efter.
Detta kommer bli standardhaket för mig på kista!
Något som är lite roligt är att i samma hus så kan man spela bowling eller åka gocart.. Minns inte att man kunde det sist jag var där!
* ÄTA VEGANSKT PÅ ANDRA ORTER | |
Upp