Ibland undrar jag

Ganskka ofta funderar jag på vilka människor det är som besöker denna sida.
Själv ser jag mig lite som en torrboll som har svårt att släppa loss, är inte speciellt lyckad och sitter oftast ensam i min källare.
 
Vem i hela friden skulle besöka min sida?
För att hitta mat? Använder inte folk fääjssbookkk till sånt numera? Eller?
 
Är det äldre eller yngre? Hens eller queers?
Köttlobbyn?
En stalker?
 
Skulle vara kul om någon eller några skrev ett meddelande, behöver inte vara utlämnande
.
Man, 45 från södertälje,
 
Typ,
 
Eller är 99% av de som besöker här bara sökmotorer?
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Kvinna, 23, Sundsvall, heltidsvegetarian och deltidsvegan, följer via bloglovin'!

#2 - - Pontus:

Man, 26, Göteborg, Vegan.
Besöker bloggen för recept och butiktips då jag brukar besöka Sundsvall någon gång vartannat år.

#3 - - Happy:

Wohooo :D

Det är riktiga människor :D :D

#4 - - em:

Hej!

Kvinna 30, Umeå. Vegetarian sedan 13 år, vegan i perioder och nu är det en sådan period igen men troligen en livslång.

Svar: Härligt! Jag hejjar på dig!
Happy

Upp