Nya färger och healing

Före
 
Efter
 
Ser ni vad mitt studerande i webdesign har lett till! Mohahaha
Riktig hacker känns det som ibland, eller inte. Jag vet faktiskt inte hur jag vill att det ska se ut. Huvudsaken är att det blir lätt att läsa och inte för mörkt eller kalt.
Medelmåttans gyllende väg!
 
Vad skulle du vilja läsa om? Känns inte som någon ide att blogga om vad som händer på byn om det inte finns någon som vill läsa om det. :p
 
I helgen var det hälsomässa i Skönsberg. Kunde tyvärr inte gå pga jobb, men hoppas att ni som gick dit var nöjda. Läste i ST att Streetaid kyrkan (om jag förstått det rätt är det pingstkyrkan) var där och helade folk. Någon hade olika långa ben.
 
Vissa saker tror jag att healing kan fungera för, är lite kluven. Har träffat och "deltagit" i healing på ett djur som blev bättre (men inte helt bra) men att kunna få skelettet att växa (exempel från tidningen) när man är färdigväxt tror jag inte riktigt på.
Pingstkyrkan har försökt värva mig tidigare att jag ska gå dit och bli helad. Jag skulle bli frisk och inte behöva använda mina glasögon mer med mera efter ett (!!) besök hos dom. Vad synd att flera av de som missionerar för just pingstkyrkan använder glasögon... Om det skulle vara så fantastiskt så skulle väl inte sjukhus behövas...?
 
Har du någon erfarenhet av healing?
 
Var Ching Hail utövare på mässan? Tror att det skulle kunna vara den enda religion jag skulle kunna utöva, en religion där det är fult att äta kött, man ska vara snäll, ta hand om missskötta djur, laga mat tillsammans och meditera.
 
Fast jag vet inte om meditation är min grej? Men det kanske det är? Tror att jag bara skulle somna om jag provade? Har provat yoga en gång och det var trevligt, men vet inte om det är något jag skulle syssla med hemma... Men vem vet?
 
Allmänt | |
Upp