Vår kokbok vegan

Köpte "Vår kokbok vegan" för 200kr på Cikora i Visby (Samma ingång som Ica Atterdags)
Billigare än på bokus, adlibris osv. De säljer även tygkassar från Djurens rätt, Rapporter från djurens rätt som exempelvis "hönan eller ägget" osv. Även material från Djurrättsalliansen. Veganmat för småbarnsföräldrar mm.
Rekomenderar ALLA att gå hit. Det finns jättemycket bra saker. Allt som en finsmakande vegan skulle vilja ha.
 
 
Har ännu bara lagat korvstroganoff från den. Men det blev bra! En droppe rökarom och det blev perfekt
.
Jag har som ni kanske vet svårt att följa recept, men tycker om receptböcker. Just nu ligger den som lektyr på toaletten, istället för någon blaska. Hinner ändå bara läsa en halv sida (ett recept) innan jag är färdig och rastlös. Så! Nu har ni fått för mycket information för en dag va? ;)
Är det fler som jag som har kokböcker mm inne på toaletten?
 
 
UPPDATERING 24/8 2015
Upptäckte att det inte finns något recept på sockerkaka! Det är ju skandal!!!
Inte heller i min äldre kokbok "Vegetariska kokboken", den rutiga ni vet, har sockerkaksrecept!
SKANDAL var ordet!
Tack och lov så fanns det recept på sockerkaka i Pia Halls bok "Vego Paradiso".
Vem klarar sig utan sockerkaka?
Tur att jag har ett väl lagrat recept. Som jag tappat bort....Men jag vet att det finns någonstans hemma...
Böcker och Dokumentärer | |
#1 - - Annie:

Intressant blogg! Här kommer jag kika in fler gånger :)

Svar: Trevligt :)
Happy

#2 - - Marie :

Den boken ska vara bra har jag hört! :) trevlig söndag! :)

Upp