Nu har den kommit!

 
Nu har väskan hamnat i mitt hem. Lagomt till mötet imorgon och till helgen!
Det blev en svart.
Det enda jag är fundersam på är att den är ganska mjuk.. är rädd att den ska tappa formen och bli lite som en påse tillslut? Tänke ha datorn i den men får ta och fixa ett vadderat skydd till den. Men det är toppen att det får plats både en pärm, dator och kollegieblock! Skulle ha beställt en plånbok från samma tillverkare när jag väl handlade.. För den jag har ser verkligen inte bra ut.. Plånboken är i färgat fuskskinn och bitar av det har ramlat av så den är numera gråfläckig....
 
Idag har jag mest slappat. Är jättetrött idag. Har ingen motivation att göra någonting alls. Kanske var det för att gårdagen var ganska produktiv. Var på möte, fick hjälp att skriva mina första motioner mm. (Om vi ses på rikskonferensen under kristihimmelfärdshelgen så får du se vad jag skrivit ^^ )
Är det inte LITE vuxenpoäng att ha skrivit motioner?
 
Fick lön idag, och nu är den redan slut. Betalade väskan + att beställning på Seitanfoods.
Alltid lika roligt att handla där! 1Kg rökt tofu för 120kr. Inte dåligt!! Det positiva är ju att jag kommer ha mat iallafall!
 

Något som glädjer mig är att det är så många butiker som tagit in Oatlys smoothie! Sett på flera affärer nu! Med ett lite rimligare pris också än det som Pressbyrån tar (29kr). På Coop i Bergsåker kostar de 19kr.
 
En annan härlig sak är att årets nya glassar har börjat komma. Pratade med statoil i Dingersjö (Njurunda) om att ta in Rice. Och nu i veckan fanns den där! Mums!
Krämig och god.
 
 
Allmänt | |
Upp