Södra berget

Varit på kurs på södra berget,
Först blev det en smörgås med mjölkfritt smör, salladsblad, gurka och tomat.
Sen till lunch blev det grönsaksfylld squash med kryddig tomatsås + det som var veganskt på buffebordet.
Till eftermiddagsfika blev det glutenfri kanelbulle.

Roligt att kunna äta något annat än delicatobullar på kurs!
 
 
* ÄTA I SUNDSVALL | |
#1 - - Söderbergskan:

Hej! Mitt mål är att skärpa mig och börja laga mat oftare, så att gå ut med en kategori som indikerar att man skall visa vad man gjort brukar vara en bra spark i baken. Behöver rutinerna, så tyckte att jag kan börja anstränga mig litet. :) Kul att du hittade min nya blogg så snabbt, skall ta och bokmärka din blogg då jag alltid gillar att ta del av veganmat!

Svar: Jag såg dig via bloggspaning.se :)
Är ingen mästerkock själv men älskar att äta :)
Happy

Upp